وبلاگ شخصی محمدرضا راد

محمدرضا بستاندوست راد معروف به محمدرضا راد

وبلاگ شخصی محمدرضا راد

محمدرضا بستاندوست راد معروف به محمدرضا راد

من یه بهمن ماهی هستم ، عاشق خانوادم و دوستام
علاقه مند به فورش و فروشندگی
میگن طرف دار تیم پیروزی هستم
عاشق گل و گیاه و حیوانات
امام حسینی(ع) اگه لیاقت داشته باشم
راستی دوچرخه سواری به سبک تریال هم میکنم

بایگانی
آخرین مطالب

درباره من

دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۲۹ ب.ظ

بنده متولد پنجم بهمن ماه هزارو سیصدو شصت ونه هستم

دارای مدارک نقشه کشی ساختمان و راه سازی 

شغل اصلی من فروش 

بچه محله سلسبیل

علاقمند به دوچرخه سواری سبک تریال

دوست دار حیوانات 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۹
محمدرضا بستاندوست راد

دوچرخه سواری

سلسبیل

محمدرضا راد

وبلاگ

نظرات  (۱)

۱۹ آذر ۹۷ ، ۱۹:۲۹ کوشا ساعی
به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی