وبلاگ شخصی محمدرضا راد

محمدرضا بستاندوست راد معروف به محمدرضا راد

وبلاگ شخصی محمدرضا راد

محمدرضا بستاندوست راد معروف به محمدرضا راد

من یه بهمن ماهی هستم ، عاشق خانوادم و دوستام
علاقه مند به فورش و فروشندگی
میگن طرف دار تیم پیروزی هستم
عاشق گل و گیاه و حیوانات
امام حسینی(ع) اگه لیاقت داشته باشم
راستی دوچرخه سواری به سبک تریال هم میکنم

بایگانی
آخرین مطالب

یه کم توضیحات بیشتر

دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۲۹ ب.ظ

محمدرضا راد در منطقه 10 به دنیا اومدم در کوچه شهید شیرین پشت پارک بابایان ،در سن شش سالگی به خیابان رودکی (سلسبیل) نقل مکان کردیم که تمام خاطرات من در این خیابان شکل گرفت 

در سال 75 من به مدرسه یاسر رفتم و مقطع دبستان را پشت سر گذاشتم 

در مقطع راهنمایی من با یکی از دوستانم که در اول ابتدایی با او آشنا شده بودم مجدد دیدار کردم که همین دیدار باعث تغییر در زندگی من شد اون شخص فرشاد سخن صفت نام داشت 

فرشاد باعث شد تا من از کوچه درخشان راد به کوچه خداوردی نقل مکان کنم البته نه از نظر ملک بلکه از نظر ساختن خاطره و شیوه زندگی 

در همین حین من با دوستان زیادی اشنا شدم 

مقطع راهنمایی در دو مدرسه مکتب التوحید و علامه گذشت 

اول سال متوسطه در دبیرستان مردانی محل و هنرستان در المهدی 

دانشگاه هم در شهید تفویضی گذشت 

حالا در مورد کار کردن اولین جایی که من کار کردم خونه خودمون بود که در دوره ابتدایی کار میکردم به این شکل که من تخمه ، پاپکرن و قره قروت میخریدم و خورد خورد میفروختم به دوستان و آشنایان

همینطور جلو اومدم کارهای متفاوت زیادی انجام دادم از کارگری تا مدیریت ک جلو تر میگم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۹
محمدرضا بستاندوست راد

سلسبیل

فرشاد سخن صفت

محمدرضا راد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی